sobota, 7 maja 2016

Cześć! | 9MEI

Cześć!
Tu 9MEI. 
Nigdy nie umiałam i nie umiem pisać pierwszych postów. 
No cóż. 
Postaram się...

Więc tak...
Na imię mam Sylwia, ale tego bloga prowadzę pod nickiem 9MEI, lub po prostu MEI. 
Jestem w klasie 1 gimnazjum. 

Uwielbiam:
-zwierzęta
-pizze i lody♥
-spacery
-noc♥

Moim hobby jest pisanie, fotografia, oj troszkę tego jest...
Staram się odnajdywać coraz więcej ciekawych rzeczy, dlatego mam dużo różnych hobby, a co więcej, wciąż pojawiają się nowe. 

Nie lubię/ nienawidzę:
-rutyny :/
-siebie :/
-stwierdzenia
 "nie zrobię tego, bo nie wypada" :/
-cebuli :/

Jestem osobą:
spokojną (z reguły), 
-nie ufną
-cichą,
-zamkniętą w sobie,
-uważaną za dziwną.

Dużo osób z mojego otoczenia (np. klasy) ocenia mnie po pozorach. 
Szczerze, nie zbyt obchodzi mnie ich opinia, bo uważam, że dobrze jest być innym.
Po za tym, żeby kogoś oceniać samemu trzeba być idealnym. 
Ale... Mimo, że mam styczność z tymi osobami, to one tak naprawdę mnie nie znają.
 Tak... Jestem z tych osób z którymi trzeba spędzić dużo czasu, żebym  się przed kimś otworzyła, 
Chociaż w szkole jestem kimś całkiem innym niż naprawdę. 
Mam nałożoną tz. maskę.

Blog założyłam, ponieważ kocham pisać i czytać.
W życiu miałam wiele blogów, jednak najdłużej swój blog prowadziłam miesiąc. 
Mam szczerą nadzieję, że tutaj pozostanę dłużej. 

Trudno mi było wybrać konkretną kategorie dla bloga, więc będzie on pomieszany. 

Przepis na bloga: 
- Trochę lifestylu, 
- Szczypta wyobraźni
-I garść przemyśleń
-Dwie miarki pasji.

Wszystko razem wymieszać do gładkiej masy. 
I przelać na bloggera. 

Pozdrawiam.
                                                                                                                      9MEI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz